[Epitesz-barkacs] diszperzit festék eltávolítása vályogfalról

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2012. Május. 17., Cs, 10:14:50 CEST

Szervusz Péter!

> rég olvastam felőled, remélem minden rendben. Mesélnél erről bővebben?

Melóhelyet váltottam, nagyon kevés időm van.

> Most akkor aceton vagy malacperzselő? Acetonból mennyi kell mondjuk 20

Azt hiszem, először acetonnal kezdtük. Ezzel bőven bekened a falat egy
darabon, hagyod csámcsogni, majd spaklival letolod a festéket. Mi 2
litert vettünk valami 20-30 m2-re és még maradt. Régen volt,
elfelejtettem.

> négyzetméterre és hogyan kell felvinni? Áztatni ecsettel vagy
> permetezni?

Ízlés szerint. Mi ecsettel csináltuk, permetezve biztosan hamarabb
kiüt mindenkit (-:

> Hol kapok ilyen (gondolom) ipari mennyiséget?

Háztartási vagy fodrász/kozmetikai bolt.

> Nem lesz büdös a szoba? Meddig kell szellőztetni?

De. Amíg szaga van (-: de hamar elmegy.

> Milyen védőfelszerelés kell a művelethez?

Rövid gatya, póló.

> Ha malacperzselő az ajánlottabb, annak is a részletei hasonlóan.

Ez sokkal élvezetesebb, mert nem büdös, viszont látványos. Jó nagy
lángon megmelegíted a festéket, majd spaklival letolod, lekaparod.

szia: Balázs