[Epitesz-barkacs] diszperzit festék eltávolítása vályogfalról

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Május. 17., Cs, 10:56:33 CEST

Balázs Bámer wrote:

> Ízlés szerint. Mi ecsettel csináltuk, permetezve biztosan hamarabb
> kiüt mindenkit (-:

Nemnem! Permetezve egy levegővétellel sok m2-t lehet bespriccelni, aztán elmenni
onnan.
Én régen xilamonnal kezeltem tetőszerkezetet. Ecsettel kezdtem, és rájöttem,
hogy ha nem találok ki valamit, ott fogok pusztulni. Áttértem a permetezésre, és
a fenti módszerrel villámgyorsan megvoltam.
(Festékszóróval persze meg se szabad kísérelni, az szörnyű.)

> Ez sokkal élvezetesebb, mert nem büdös, viszont látványos. Jó nagy
> lángon megmelegíted a festéket, majd spaklival letolod, lekaparod.

Én is ezzel kezdeném. Meg lehet úgy is, ahogy normál módon javasolják pl fáról,
hogy egyik kézben a kis lángú pisztoly, és ahogy melegíti az ember, úgy tolja is
le mindjárt.