[Epitesz-barkacs] diszperzit festék eltávolítása vályogfalról

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Május. 17., Cs, 11:00:44 CEST

Balázs Bámer wrote:

> A penészgátló csak lélekmelegítő megoldás, az okot kell megszüntetni.
> Jellemzően a fal vizesedik vagy eléri a harmatponti hőmérsékletet.

Ellent kell mondjak, bár kétségtelen, hogy fontos megszüntetni a harmatpontot.
Én az ultra szavo penészölőt használtam (meg egy másik fajtát, aminek
elfelejtettem a nevét). A kezelt felületekre jelentős változtatások nélkül se
tért vissza a penész.
Fontos, hogy nem kell bolygatni, kapásból le kell vele fújni, hagyni vagy
negyedóráig, aztán lemosni. Elképesztően hatékony.

Eleve olyan flakonban árulják ezeket, amikben pumpás fújó van.

(Később aztán az inkriminált helyen az lett a tartós megoldás, hogy vettem
páramentesítőt, de amíg nem volt, addig se tért vissza a penész.)