[Epitesz-barkacs] Bojler szerelot keresek, megbízhatót, de értsen a villanyhoz is

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 11., V, 17:40:24 CET

Vajk Fekete wrote:
> Az en szerzodesemben amikor neztem benne volt hogy csak fixre kotott
> keszulek lehet rajta.

ez csak megszokásból, a régi módinak a megtartásából fakad. Gondolom elmu.

> Az elvi sik meg az, hogy ez nem a masutt szokasos kettarifas
> elszamolas,
> hanem utemezett fogyasztas. Tudjak mennyi teljesitmenynovekedes lesz
> amikor
> 19:00-kor kimegy a jel, es ehhez tervezik a betapot. Ha mindenkinek
> lenne
> rajta atkapcsolas, akkor nulla teljesitmenynovekedest okozna.

Ha az embereknek mindegy lenne, de nem mindegy. Ha nem muszáj, nem fogyasztanak
a drágább áramból. Amúgy az áramszolgáltatónak az az érdeke, hogy a vevo minél
többet fogyasszon. Ezért aztán, ha van valami gubanc, ami miatt körzetek
árammentessé válnak, szaladgál mindenki, mint pók a falon, mert a kiesett órák
milliókban számolódnak, mármint Ft-ban.