[Epitesz-barkacs] Bojler szerelot keresek, megbízhatót, de értsen a villanyhoz is

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2012. Nov. 11., V, 17:53:14 CET

egyszer beszelgettem egy matematikussal, aki ezeket szamolja valamelyik
szolgaltatonal.

probaljak megjosolni, mekkora lesz a fogyasztas holnap este 8-kor.
 - idojaraselorejelzes, idojaras
 - unnepnap/munkanap
 - korabbi evek statisztikai
meg meg elkepzelni is durva miket beleszamolnak.

a vezereltnel pl tudjak tapasztalatbol, hogy amikor bekapcsoljak, hamy MW
ugrik a halozatra. es meg arra is van statisztika, hogy atlag mikorra
futenek fel a boylerek, milyen lecsengessel csokken ez a teljesitmeny. es
ez a lecsenges hogyan fugg pl az evszaktol, mert az emberek
melegvizhasznalati szokasai evszakosan valtoznak. abbol hogy mekkora volt a
csucs amit a delutan megadott 1ora vezerelt okozott, saccoljak mennyire
melegek a boylerek, milyen lesz az esti kapcsolas lecsengese.

Vajk