[Epitesz-barkacs] Bojler szerelot keresek, megbízhatót, de értsen a villanyhoz is

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 11., V, 18:23:49 CET

Vajk Fekete wrote:
> egyszer beszelgettem egy matematikussal, aki ezeket szamolja
> valamelyik szolgaltatonal.....

Biztos nagyon komoly dolog ez az egész. Érdekes lenne tudni, hogy a két
szolgáltató adatai között van-e érdemi eltérés, mert hogy az egyik ezzel a fix
bekötésesdivel jön, a másik meg szabadon használhatóvá teszi, de gyanús, hogy az
emberek zöme ezzel nem foglalkozik.

Nekem van egy érvem a fix ellen: ma már egyre több, jó marha drága készülék lóg
a hálózaton, és tudvalevo, hogy nincs az a házi villámvédelem, ami tuti biztos
lenne, még mindig a kihúzás a legbiztonságosabb. Ami ugye nem lehetséges, ha
fixen van bekötve a cucc. Az meg már mégse járható, hogy az ember még
biztosítást is fizessen, és lépten-nyomon vitatkoznia kelljen emiatt valakivel,
aztán csere meg nagyjavítás, ido-pénz-szabadság... Jobb az, ha ki lehet azt
húzni. Nem is foglalkozik vele senki szerintem, szabály ide vagy oda.