[Epitesz-barkacs] asztali korfuresz

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Nov. 13., K, 09:35:34 CET

2012.11.13. 9:28 keltezéssel, Vajk Fekete írta:

 > pontos parhuzamvezetoje egyiknek sincs, de majd csinalsz. nemtudom
neked mi a preciz.

Egyszázados pontosság kézifúrógéppel. Emlékszel?... :D
Na én megelégednék egytizedes ismétlési pontossággal is, bőven, úgysem
tudom beállítani sem a gépet olyan pontosan a mérőszalaggal.

> esetleg mire akarod hasznalni?

hazankban elofordulo kisebb ragcsalok feldarabolasara :-)

egyebkent peldaul "deszka" szepen korbevagasara, amibe elozoleg
pl. belemartam egy reliefet, vagy kisebb gyermekjatekok, disztargyak,
kisbutorok keszitesere.