[Epitesz-barkacs] asztali korfuresz

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2012. Nov. 13., K, 09:50:41 CET

Az ismetlesi pontossag az meglesz, ha azonos erovel tolod neki. Olyat nehez
csinalni, amit beallitasz 38mm-re, es 38mm szeles lesz amit levagsz.

a 45 fokban 5 centi az ami durva. mert ahhoz a lap bo 7 centit ki kell
alljon az asztalbol. ergo 140mm+a kozepe. 45 fokban a kozepe is tobb helyet
foglal az asztal alatt, raadasul az olcso gepeken a dontes tengelyvonala is
az asztal alatt van. szoval az jon ki, hogy ez 250mm-es lap minimum.

Vajk