[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 20., K, 02:16:01 CET

Muszáj volt újra bekapcsolni a gépem, mire beugrott :))

Elsőre Sheryl Crow jutott eszembe, de azért idelinkelem, hátha ez is
tetszeni fog:
http://www.youtube.com/watch?v=X5ouOa9k0gE

De igazából ő az, Shania Twain:
http://www.youtube.com/watch?v=mqFLXayD6e8&feature=relmfu

Még feljött Alanis Morisette is azokból az időkből:
http://www.youtube.com/watch?v=OOgpT5rEKIU&feature=related

És akkor ide fűzöm Gwen Stefanit is ezekből az évekből, én nagyon bírom :)
http://www.youtube.com/watch?v=TR3Vdo5etCQ&feature=related

Képtelen vagyok valamire röviden válaszolni :))

Gábor