[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 20., K, 11:08:44 CET

>> De igazából ő az, Shania Twain:
>> http://www.youtube.com/watch?v=mqFLXayD6e8&feature=relmfu

Köszi, a cím alapján már ezer videót találtam, olyat is, ami a szöveget kiírja.
(Szinte hihetetlen számomra, hogy vannak emberek, akik meg tudják érteni ezt a
nyelvet. :-) Még az is bizonytalan, hogy hallgatom, és egyeztessem a hallottakat
azzal, amit olvasok egyidejűleg.)

Á, én nem vagyok egy zenehallgató már. Ez a szám valamiért egy régi ismerőst
juttat mindig eszembe, főleg a mélyebb hangjainál, amikor azt mondja, hogy
okay... Csak a végére akartam járni, hogy hasonló-e ez az énekesnő arra az
ismerősömre valamennyire. (Kicsit igen, korban persze messze nem.)

Ritkán játszák ezt a számot, és most elcsíptem valami műsorban ezt a kis darabot
utólag letölthetően, erre nem műk a tunatic.