[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 20., K, 11:43:16 CET

Acs Gabor wrote:
> Csakhogy én nem a cím alapján küldtem a video linkjét, hanem
> emlékezetből megmondtam, ki az előadó, és utána küldtem a számról egy
> linket. Jó, jó, nem nagy dolog, de számomra kihívás volt, és úgy
> örültem, hogy sikerült megoldani a feladványt :)

Igen, észrevettem, hogy neked nem a zenefelismerő volt az utad.

> Kb. 15 éve hallottam
> utoljára ezt a számot az MTV-n.

Mármint a magyar televízióban?
Fene gondolta, hogy ilyen régi ez a zene. Lehet, hogy mégis korban, ha nem is
stimmel, de sokkal közelebb áll a csaj az ismerősömhöz? :-) (Azért ezeknek a
nyugatiaknak mindenük olyan tökéletes, pl a fogsoruk. Tudom persze, hogy ott a
fogszabályozás nagy divat, és sokat költenek is rá.

Minap hallottam egy beszélgetést tudományos témában. A faszi orvosi robotokról
beszélt. Mint kiderült, az amcsiknál már egy öregember, aki műtétre megy, az is
megkérdezi, van-e ilyen operáló robotuk, és ha nincs, odébb áll. (Ez ugye olyan
cucc, hogy a sebész nem a beteg fölé hajolva dolgozik a saját kezével, hanem pár
méterre (vagy messzebb) ül egy asztalnál, a fejét beletámasztja valamibe, ahol
kiváló minőségű 3D képben látja a műtött területet, ami nincs feltárva, és
manipulátorokkal működteti a betegben lévő eszközöket.) Ezért mindenféle kórház
kényszerül rá ott, hogy beszerezzen ilyen cuccost, ha talpon akar maradni.

Magyarországon egyetlen ilyen robot sincs! Ez ledöbbentett.