[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 20., K, 12:18:15 CET

Nem, a Music TeleVision-ben. Akkor még normális zenei csatorna volt,
mára már csak szégyen.

Az érdekes, hogy manapság ilyen jellegű dallamos popzene nem nagyon
készül. A tömegzene vagy olyan sablonokból felépített, géppel
összerakott igénytelen vacak, vagy tinicsajoknak készült nyálas akármi.
Azt hiszem, maga a zeneiség egyre inkább háttérbe szorul, a zene inkább
csak aláfestő valami lett a betépéshez/bulizáshoz/buszmegállóban
ácsorgáshoz, egy eldobható segédeszköz, amit GB számra töltenek le és
törölnek 1-2 hét után.

Gábor