[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Nov. 20., K, 13:03:35 CET

Hali!

Hát, nekem az "annak idején" az, amikor még a Danubius rádió németül ment,
csak nyáron, és gimiben mindig megbeszéltük az aktuális slágerlistát. Azóta
több kevesebb lelkesedéssel követem a könnyűzene fejlődését, és az a
szomorú megállapításom, hogy amit ma borzasztó gagyi ótvar semminek
tartunk, azt visszasírjuk öt év múlva :-)

Szabolcs