[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 20., K, 13:13:07 CET

SZIGETI Szabolcs wrote:

> Hát, nekem az "annak idején" az, amikor még a Danubius rádió németül
> ment,
> csak nyáron, és gimiben mindig megbeszéltük az aktuális slágerlistát.
> Azóta
> több kevesebb lelkesedéssel követem a könnyűzene fejlődését, és az a
> szomorú megállapításom, hogy amit ma borzasztó gagyi ótvar semminek
> tartunk, azt visszasírjuk öt év múlva :-)

Nem olyan biztos az! :-) (Legalábbis én nem.)

Biztos írtam már: azért nem kedvelem a mai fiatalok zenéjét, mert szinte bármit
meghallgatva moll-mérgezést kapok. A számomra kellemes emlékű amerika hangjából
Varsa István szövegéből, aki szerint járjunk az élet napos oldalán-t emlegette,
jut eszembe: mintha a mai fiatalok az élet árnyékos oldalán szeretnének járni.
Legalábbis a zejéik hangulata alapján. A tények persze tuti mások.