[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 20., K, 13:33:07 CET

Én meg azóta sem tudom, hogyan állapítod meg egy zenéről, hogy az moll.
A klasszikus zenében vannak stílusjegyei, de amúgy a zene hangkészletét
jelenti, nem?

Mutatok egy számot, ami a kevés közé tartozik, ami mai és -szerintem-
jó, nekem nagyon tetszik. Te biztos azt mondod rá, hogy moll, mert olyan
lassú, szomorkás, számomra meg csak hangok vannak benne, amiket én
külön-külön nem tudok megmondani, hogy milyen kisterc, vagy nagyterc.
http://www.youtube.com/watch?v=4TV_128Fz2g

Itt egy eléggé mai zene, bár már ez is régiség, nem menő, már 5 éves, az
együttes is megszűnt. Nekem konkrétan a hideg futkos végig a hátamon, ha
hallgatom. Ez moll?
http://www.youtube.com/watch?v=98bgS9AuFe4

Lehet, hogy nem véletlenül mondják, hogy a dobos a zenész legjobb barátja :)

Gábor