[Epitesz-barkacs] Off - Zeneszam

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 20., K, 18:06:20 CET

Acs Gabor wrote:
> Én meg azóta sem tudom, hogyan állapítod meg egy zenéről, hogy az
> moll.

Ha valamilyen hangszerhez, ami nem dob, hanem - na most ezt hogy fogalmazzam? -
lenne több kapcsolatod, tudnád, mit kell alatta érteni.

Amúgy mind a két beidézett zene moll, ma nem is nagyon lehetne mást találni. :-)
A legvadabb, durva ritmusú zenék is ma mollban készülnek. Persze előfordul más
harmónia is, de ez az alaphangja mindnek.

Az általam kérdezett - ezek szerint jó régi - zene is mollal startol, de van
benne aztán bőven dur sor. Akkor még nem uralta a divatot ennyire a moll.