[Epitesz-barkacs] hangnemek

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 21., Sze, 16:34:24 CET

Wikipédia szerint: "Moll skálát kapunk, ha egy dúr skála 3. 6. és 7.
hangját egy félhanggal lejjebb visszük"

Ebből indultam ki, amikor azt mondtam, hogy más a kettő hangkészlete.

De akkor nem igaz ez: "hogyha ugyanazon a hangszeren ugyanazokat a
hangokat jatszod le de harom felhanggl lejjebb kezded, akkor mol hangsor"

Gábor