[Epitesz-barkacs] hangnemek

Szali Sandor szali.sandor at gmail.com
2012. Nov. 21., Sze, 19:24:40 CET

jhidvegi wrote:
> Jaj bizony azoknak, akik járatlanak a zeneelméletben. Bajban is
> voltam mindig, amikor hallottam, hogy akármit variálok, ott valami
> másnak kell lennie, de nem jöttem rá, minek. De ez csak én vagyok,
> tutira vannak olyan emberek, akik nulla zeneelméleti tudással is
> megtalálják azokat a hangokat, amikből az oda való akkord fel kell
> épüljön. Sőt, gyanús, hogy nagyon sok híresség úgy indult, hogy nem
> is járt semmiféle zeneiskolába. Nem csak magyarhonban.

vagy nem volt meg a 10 ujja sem :)

naszoval ha telleg le tudtal szedni komolyabb dolgokat fullel
es nem egyszeruen elso fok-negyedik fok-otodik fok
C-F-G-C jellegu dolgokkal operaltal
van hires video a neten [tobb is] ahol 3 akkorddal nem pont ezzel hanem moll
is van kozte,
lekisernek kb. 100 vilaghiru notat :)

szoval ha komolyabban leszedtel akkordmeneteket, riffeket akkor van
muzikalitasod, hallasod,
akkor viszont nagyon kar, hogy a mernoki agyaddal az alap zeneelmeletet nem
nezted meg,
az nagyon fekudt volna pedig Neked, es akkor egy mas vilag nyilt volna
elotted zeneileg.