[Epitesz-barkacs] hangnemek

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 22., Cs, 14:21:49 CET

Hát, nem tudom, ez a lírai, vagy érzelmes vagy milyen rocktól nekem
mindig is herótom volt. Mint a Scorpions, vagy a Europe, Bon Jovi és
társai. Kemény és lágy two in one. Akar lenni.
Ja, és a keménynek beállított híg fos csúcsa Marilyn Manson.

http://www.youtube.com/watch?v=5KcRl1p2waM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=9jK-NcRmVcw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=vx2u5uUu3DE

http://www.youtube.com/watch?v=m6VojYGrnpg

Ennél már csak a keresztény rock a szörnyűbb :)

Szerintem hamár keménynek mutatja magát valami rockegyüttes, akkor
legyen valamennyire tényleg elvetemült, mint pl. a Rammstein:
http://www.youtube.com/watch?v=fLp63WBV-Ic

Gábor