[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 25., V, 14:56:57 CET

Még egy apróság, ez a gondolat engem meglepett, így nem gondoltam még:

Mondják sokszor, hogy mit érdekel ez bennünket, magyarokat, hiszen mi eleve
fogyunk!

Az ellenérv: amikor a termelés kimegy innen, mert elviszik olyan helyekre, ahol
borzasztóan sokan és nagyon lepusztult körülmények között élnek, ezért baromi
olcsón termelnek, akkor bizony nagyon érint bennünket is. Ha mindenütt relatíve
kevesen, ennek arányában sokkal jobban élnének, ez egész máshogy történne.

Azért az az évi 80 milló többletlakos nem mellbeverő? Hogy 2 másodpercenként
születik 5 gyerek?

Van az a régi mondás, miszerint nem őseinktől örököltük a földet, hanem az
unokáinktól kaptuk kölcsön. Hát ez az én szememben durván átértékelődött, ha úgy
nézzük, hogy az unokáink létszáma mondjuk 50 milliárd lenne.