[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 25., V, 15:07:43 CET

Amiket Zsolt ír, azokkal én alapvetően egyetértek, csak nem feltétlenül
ennek a problémának a megoldásáról szól. A morál, erkölcs stb. fontos
önmagában, de nem a népességszabályozás eszköze, hogy hagyjuk
elpusztulni az öregeket, meg ilyenek.

A Youtube-ről eltávolították a filmet szerzői jog dolgok miatt, itt van
belőle egy kis részlet:
<
http://indavideo.hu/video/Hany_ember_elhet_a_Foldon_-_David_Attenborough_filmje_a_nepesedesrol_Magyar_felirat_Hivd_meg_a_BOCSeu-t_vetiteni_eloadni

Gábor