[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 25., V, 15:28:49 CET

Zsiráf wrote:

> Igen. Nemrégiben olvastam egy tanulmányt, hogy Magyarország, a
> jelenlegi földművelésre és állattartásra alkalmas területein 30

Magyarország, magyarország, ugyanmár, szinte szabad szemmel nem látható a
bolygót nézve! Nem erről van szó. Ezzel a szemlélettel lehet öngyilkosnak lennie
az emberiségnek, mindenki csak a saját, önkényesen körberajzolt területét nézi,
és úgy akar élni, mintha semmi köze nem lenne a többiekhez.

Be kéne látni, hogy nem haza van, hanem lakóhely: ez a bolygó, és nincs más. Mi
meg mindannyian (a növényekkel, állatokkal, rovarokkal, gombákkal... együtt
földlakók vagyunk. Minden más lény léte korlátozott, csak az emberé nem. Nekünk
csak egy marad: az önkorlátozás, de ehhez tudni kell, miben is áll ez, mi a
lényege. Az bakfity, hogy nem szemetelek, meg eztmegazt nem csinálom, meg
"környezettudatos" vagyok. Eközben preferálom a 10 gyerekes (100 unokás :) )
családmodellt.