[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 25., V, 15:22:04 CET

Épp arra gondoltam, hogy én itt Pesten jól elvagyok, ha sokkal többen
lennénk, azt is ki lehetne bírni. A Mecsekben, Börzsönyben stb. tudok
úgy mászkálni egy napot, hogy senkivel sem találkozom, szóval van itt
hely bőven.
A gond inkább akkor keletkezik majd, ha erre rájönnek azok, akik nálunk
százszor rosszabbul élnek, tényleg túl sokan vannak egy helyen.

Nemrég voltam egy előadáson, ahol meg kellett szavaznunk, hogy ha a
kerítésünkhöz majd a kis csillogó szemű arab kisgyerekeket küldik előre
a csípőfogóval, akkor ki az, aki lelőné őket (mert ha nem teszi, akkor
minket fognak majd az utánuk jövő felnőttek).

Gábor