[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

Zsiráf zsiraf at mylinux.hu
2012. Nov. 25., V, 15:05:51 CET

Ha nem csal a szemem, 2012. november 25. vasárnap 14:44 keltezéssel jhidvegi
alábbiakat küldte drótpostán:
Hali!

> Szerinted reális ennyi embernél a kapirgáló csirke meg a földet ki nem
> fosztó növénytermesztés, mint élelmiszer-ellátó rendszer?
Igen. Nemrégiben olvastam egy tanulmányt, hogy Magyarország, a jelenlegi
földművelésre és állattartásra alkalmas területein 30 millió embernek tudna
előállítani élelmiszert. Csak tényleg nem arról kellen szólni az életnek
(legalábbis egyesek számára), hogy minél több pénzhaszon termelődjön.

Valóban el kellene felejteni a mostani szociál-kapitalista rendszert és sokkal
természetközelibb életet kellene élni.

jókat:
 .~.
 /V\