[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Nov. 25., V, 14:44:27 CET

Zsolt wrote:

> Jól mondod, kb. semmit, vagyis saját maga mindenki tehet.
> Minél jobban megpróbálja magát függetleníteni ettől a
> szociál-kapitalista rendszertől.

Ebbe az irányba nem akartam elmenni.

> És ez élet ? hogy esszük azt a sok adalékanyagos szart ?

Lehet szidni, de az is következmény. Szerinted reális ennyi embernél a kapirgáló
csirke meg a földet ki nem fosztó növénytermesztés, mint élelmiszer-ellátó
rendszer? Nem véletlen, hogy a halféléket is gigantketrecekben tenyésztik, mert
az óceán már nem lenne képes ellátni ilyesmivel természetes módon ezt a rengeteg
embert.

Nna látom, nem értünk egyet már az alapokban sem, ezért aztán a további vitának
nincs is értelme.
Sajnos nem tudok ángliusul, ezért a juhtúrón nem tudok megkeresni és megnézni
sem ilyen filmeket. Vagyis meg tudom nézni, de értelme nincs.