[Epitesz-barkacs] Nem is annyira off

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2012. Nov. 25., V, 14:32:13 CET

>De benne vagyok, hogy dobjuk ki az egész témát, mivel úgyse lehet itt
>semmit

Jól mondod, kb. semmit, vagyis saját maga mindenki tehet.
Minél jobban megpróbálja magát függetleníteni ettől a szociál-kapitalista
rendszertől.

>(élelmiszernek nevezhető valamik termelése, stb-stb) megpróbálják a lassan
lehetetlent.

És ez élet ? hogy esszük azt a sok adalékanyagos szart ?

Tele van a net mindenféle dokumentumfilmekkel.
pl. az egyik ami az amerikai élelmezésről szól.
Érdekes egy témát dolgoz fel, keress rá jutúrón a food inc. vagy élelmiszer
rt filmre.
azt nézd végig.
A filmben nem az élelmiszer hiány a probléma, hanem a minél nagyobb profit
elérése, aminek útjába az sem állhat ha beledöglenek a fogyasztók...

zsolt