[Epitesz-barkacs] Extol szerszámok?

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Nov. 26., H, 09:35:47 CET

Köszi!
Igazából hobbi használatra kellene dugókulcs készlet (1/4-es és 1/2-es),
van egy régi jó kis német cuccom, de abban nincsenek olyan dolgok, amik
manapság jól jönnek (hosszú fejek, torx fejek, stb.), meg azért már érződik
rajta az idő a racsnikon, stb. Aztán elkezdtem nézelődni, mert nagyon nem
ismerem a piacot ezen a területen, hogy mit adnak, ami azért jónak tűnik,
de nem platinával futtatott arany árában van. Így jött képbe az Extol.
Most nézegettem drágábban, de jobbnak tűnő minőségben a Fortum cuccokat,
azok azért bizalomgerjesztőbben néznek ki.

Valamivel csak meg kéne magam lepni karácsonyra :-)

Szabolcs