[Epitesz-barkacs] szabad térben elhelyetett kazán

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Okt. 1., H, 10:01:56 CEST

Sziasztok!
Zoli!

Szerintem ez normál fűtési időszakban jó.
Persze csak, ha a szükséges fűtési teljesítmény függvényében változik a
puffer hőmérséklete. Mert a 40 Celsiusos víz feltételezhetően nem tud
bevinni annyi energiát, amennyi
kimegy amikor kint -20 Celsius van.

mit írsz akkor nagyon lassú és rossz hatásfokú, amikor alig kell fűteni.
Kb október közepén szoktunk olyat csinálni, hogy csak a fürdés idejére és
csak a fürdőszobában
fűtünk. A többi radiátor ilyenkor zárva van.
Attól a kevés fűtéstől kellemesebb a zuhanyzás előtt és után, valamint a
nedves törölközők is megszáradnak.
De volt idén ősszel is, hogy a kandallóba beraktam néhány kg kartonpapírt
és oda tudtunk menni
melegedni. Persze ez egyéni szokás. :-)

Üdv. Tibi