[Epitesz-barkacs] hajópadlo fektetése

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Okt. 1., H, 16:26:49 CEST

amire gondolsz, az a szalagparketta.

mezei hajopadlot usztatva nem lehet lerakni. mert gondolom ragasztas alatt itt mindenki az egymashoz ragasztast erti, a PE habhoz ugyanis tuti nem lehet hozzaragasztani, meg az ugysem erne semmit.

barhogy is ragasztasz ossze egy 12m2-es tablat a deszkakbol, szet fog nyilni, es jo esellyel meg hullamos is lesz. (a szelet legalabb lenyomhatod a szegovel)
a 10mm habon raadasul izegni-mozogni is fog, es plane szetjon, akar el is torik.

az a kerdes, hogy miert kerulendo a parnafa.

a) 2cm parnafa, ahhoz kapcsozva vagy szegelve. habcsik a parnafa ala, meg esetleg a padlo es a parnafa koze is, bar ide jobb a filc. (nem fog nyikorogni) a 2cm nagyon sovany, lehet jobb lenne bele a csavar, de ugy latszani fognak a fejek.

b) a habra vekony osb, mondjuk 6mm, es arra a padlo, ragasztva. akar telibe, akar csikokkal. jo erosen egymasba utve.

c) a betonra a hab 5mm vastagon, arra a padlo direktben, es minden 2-3-adik a betonhoz csavarozva. latszanak a csavarok, ha ralepsz es besullyed, a csavar feje kiemelkedik.

nekem a padlom a betonra egy jo draga sika ragasztoval van leteve, ami par mm hibat is kiegyenlit, valamint megkotve egy rugalmas gumiszeru dolog, igy egyben lepeshangcsokkento is. viszont majd 2000 forint per m2.

Vajk