[Epitesz-barkacs] hajópadlo fektetése

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2012. Okt. 1., H, 20:10:20 CEST

Hi,

On 2012. október 1. 16:08:15 Pataki István wrote:
> A hajópadló adott. A nút csak akkor tartja síkban a padlót, ha össze van
> szorítva, egyébként meg a többsége magától szétugrik.

  Én annó minden második sort tiplivel és csavarral az aljzathoz csavaroztam.

  Ha jól rémlik, akkor úgy, hogy lefúrtam egy hajópadló darabot 20-30cm
távolságra, aztán ahhoz ékelve feszítettem be a helyére, kapott fafúróval
három lyukat, aztán vidiával a hajópadlón lévő lyukon át a betonba további
lyukat, majd kiengedtem az ékelést, lyukba bele a tipli, majd újra ékelés és
megkapta a csavarokat, aztán újra... :)
--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor