[Epitesz-barkacs] hajópadlo fektetése

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Okt. 1., H, 17:19:45 CEST

egy deszkat a tobbihez hozza tudsz huzni, de elore osszeragasztott 60 centis panelt mar nem. ha annak a szele nem egyenes, akkor az nem fog illeszkedni semmikepp. egyenesre huzni lehetne meg beepites elott, ekkor nem gond a falig kimenes.

ha a lenyeg az usztatas, akkor en a vekony osb-re szavaznek. ahhoz lehetne ragasztani, meg kicsi szeggel szegelni. tulkepp a szeg a ragasztas megkoteseig kell tartson, 14mm szeget akar rugos kezi tuzogep is belo. az osszeszoritashoz a Jozsi altal emlegetett Z alaku vasdarabok, es racsnis spanifer kellenek. Vagy egyszeruen a szembe falhoz betamasztott egyre rovidebb lecek.

Vajk