[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Okt. 3., Sze, 10:19:45 CEST

Hát, őszintén szólva ezeket a hálózati varázslókat én még soha nem
használtam. Vagy úgy szokott lenni, hogy van routered, annak egy IP
címe, meg a gépednek is egy, és ha a kettő egy tartományban van, akkor
látják egymást, a router lesz a Default Gateway és a DNS szerver. Vagy
úgy, hogy nincs router, a gépedet DHCP-re állítod, és a szolgáltatótól
kap IP címet. Ez az alap, valahogy eddig kellene eljutni, és az összes
user 'segítő' varázslatot kikapcsolni.

Gábor