[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Okt. 3., Sze, 10:26:58 CEST

Előfordult nálunk, otthon is, hogy villámlás miatt áramtalanítottam.
Aztán nem indult el, mikor újból bedugtam a konnektorba.

Az ügyfélszolgálatot felhívva, rákérdezett néhány dologra.
Aztán rábeszélt, hogy újra mindent húzzak ki a konnektorból.
Aztán egyesével dugjam vissza úgy, hogy a szolgáltatóhoz legközelebbi
ketyerét
dugom be először, aztán várok néhány percet, majd a következőt sorban.
Legutoljára a számítógépet.

Lehet, hogy a kapcsolat azért nem jött létre, mert a számítógép előbb
elindult, mint a modem, a router, a settopbox.
Így nem tud kapcsolódni a szolgáltatóhoz.

Sajnos így távolból nem sok más ötletem van.
A bekapcsolt internet kapcsolat megosztását szerintem csináld vissza, de
nem hiszem, hogy ez okozza a hibát.

Üdv. Tibi