[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 3., Sze, 10:31:44 CEST

Varga Tibor wrote:
> [...]
> Aztán nem indult el, mikor újból bedugtam a konnektorba.
>
> Az ügyfélszolgálatot felhívva, rákérdezett néhány dologra.
> Aztán rábeszélt, hogy újra mindent húzzak ki a konnektorból.
> Aztán egyesével dugjam vissza úgy, hogy a szolgáltatóhoz legközelebbi
> ketyerét
> dugom be először, aztán várok néhány percet, majd a következőt sorban.
> Legutoljára a számítógépet.
>
> Lehet, hogy a kapcsolat azért nem jött létre, mert a számítógép előbb
> elindult, mint a modem, a router, a settopbox.
> Így nem tud kapcsolódni a szolgáltatóhoz.

Erre magamtól (ez nagy szám) gondoltam, ha nem is elsőre. Szóval most van
kapcsolat, különben nem tudnék ide irogatni, szóval nem ez a baj, hanem az, hogy
a gépen a hálózatnál hibát konstatál, és nem tudom, ezt hogy kell érteni, és
főleg megszűntetni.

> A bekapcsolt internet kapcsolat megosztását szerintem csináld vissza,
> de nem hiszem, hogy ez okozza a hibát.

A visszacsináláshoz kéne tudni, hogy előtte hogy volt. :-) De az összes
lehetséges kombinációt kipróbáltam, valahol máshol van a gond. Úgy tűnik, van a
gépnek IP címe is, mégis ezzel van a gondja.