[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2012. Okt. 3., Sze, 10:29:40 CEST

ha nincs masik gep es nincs aktiv net, akkor lehetseges, hogy valami
automatikusan indulo netfuggo progi szivat (pld skype) es mivel
agresszivan netet keres, nem tud a gep felallni csak szenvedosen

elso korben ki kell tiltani minden ilyet es megprobalni. a kis haromszog
termeszetes, figyelmeztet a szolgaltatas hianyossagara, azaz, hogy nincs
masik gep, domain, vagy dhcp gazda. illetve nincs catlakozas a default
neten (a ra telepult adsl nem a default net, az egy folotte futo
szolgaltatas.)

de egyszerubb ha beteszel egy sima routert... es biztonsagosabb is.. :-)