[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Okt. 3., Sze, 16:11:03 CEST

Start gomb  -> Beállítások -> Hálózati kapcsolatok
Gondolom ide jutottál és a Helyi kapcsolat az az Ethernet kapcsolat.
Ez a nemrég ide küldött file-ból látszik.

Ha ezt letiltva megszakad a net, akkor én nem tudok most tovább segíteni.
Csak találgatni, ami így messziről nehézkes. (No meg hamarosan elmegyek a
gép elől.)

Mivel én céges környezetben dolgozok, a tudásom is innen jött össze.
Itt minden ezen a Helyi kapcsolaton keresztül történik.
Míg a beküldött file tartalma szerint nálad nem ezen, hanem egy PPP
adapteren keresztül,
ami a T-online felé kommunikál.

Tényleg!
A ( Start gomb  -> Beállítások -> ) Hálózati kapcsolatok -at megjelenítő
ablakban
az egyes megjelenő eszközökre a jobb gombbal kattintva az Állapot-ra mit ír
ki?
A Forgalom-nál a csomagok száma hogyan változik?
Milyen eszközök jelennek meg?
Külön meg kellene jelennie a Helyi kapcsolatnak és a PPP adapternek is.

Üdv. Tibi