[Epitesz-barkacs] OT: segitseg kellene

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 3., Sze, 16:27:06 CEST

Varga Tibor wrote:
> Start gomb  -> Beállítások -> Hálózati kapcsolatok
> Gondolom ide jutottál és a Helyi kapcsolat az az Ethernet kapcsolat.
> Ez a nemrég ide küldött file-ból látszik.
>
> Ha ezt letiltva megszakad a net, akkor én nem tudok most tovább
> segíteni.
> Csak találgatni, ami így messziről nehézkes. (No meg hamarosan
> elmegyek a
> gép elől.)

Asszem a probléma megoldása halasztva lesz.

> Tényleg!
> A ( Start gomb  -> Beállítások -> ) Hálózati kapcsolatok -at
> megjelenítő
> ablakban
> az egyes megjelenő eszközökre a jobb gombbal kattintva az Állapot-ra
> mit ír ki?

Az elsőre, ami a hálózati kapcsolatokra utal, azt írja ki, hogy "nincs
kapcsolat, vagy korlátozott". Közben meg úgy tűnik, hogy nem korlátozott.

Ezen kívül van még a T-online, ez az aktív, erre: csatlakoztatva.

Van még a régi tonlány (így hívtam, ez az adsl-es volt), meg az adsl-teszt,
valamint lejjebb a modemes, ezeknél szürke az állapot. Az adsl-teszt akkor is
működött, amikor a t-online nem. Meg is mértem, tényleg közel 25 mega a sebesség
letöltésre, és kb a fele feltöltésre. Szóval minden jó, csak itt van valami apró
bibi, ami csak bootoláskor kellemetlen. Tegnapelőtt még jó volt.