[Epitesz-barkacs] Kiszáradt bőr puhítása

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 5., P, 21:04:00 CEST

SZIGETI Szabolcs wrote:
> No, mivel a cucc eltört a csatnál, így mindegy, majd rakok rá egy
> másik szíjat. Viszont tudtam kíséretezni. A folyékony cipőkrém illetve

Kíváncsi vagyok az eredményekre.

> A növényi olaj szerintem avasodik, esetleg a finom műszerolaj is
> érdekes lehet. A kézkrémet még nem próbáltam, de a vicc kedvéért
> lehet, hogy majd kipróbálom.

Én most, mert ez van itthon, és rendszeresen használom is, az atrixot próbálnám
ki. Ez valami szilikon alapú, de rahedli más is van benne, amire lehet, hogy az
élő bőrnek szüksége van, vagy előnyös neki, de ennek nem biztos, hogy kell. De
talán nem árt.

Az igazi az lenne, ha lehetne tudni vegyészetileg, hogy miből épül fel a jól
használható ilyen bőr, és mi távozik belőle, amikor már megkeményedik.
Egy pasinak persze zsigerből kell tudnia, hogy mi a kritériuma a jó bőrnek. :-)