[Epitesz-barkacs] Élő kiszáradt bőr puhítása

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2012. Okt. 8., H, 10:10:06 CEST

Hááát!
Valószínűleg borotvahabja válogatja.

A múltkor szóltak a szomszédok estefelé, hogy kicsit arrébb csőtörés van,
el fogják zárni a vizet.
Na gyorsan megrohantuk a fürdőszobát.
Amikor borotválkoztam, akkor ment el a víz. Csak letörölni tudtam a
borotvahabot.
(Én gélt használok, amit a palackból kinyomva habosodik.)
Szóval nem tudtam lemosni. Kiszáradt tőle a bőröm, vagy nem tudom, hogy mi
történt, de szenvedtem tőle még órákkal a lemosása után is.
Persze az arc valószínűleg érzékenyebb, mint a kéz bőre.

Üdv. Tibi