[Epitesz-barkacs] Merleg tap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 9., K, 11:29:33 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

És bírja a gyűrődést? Gondolom ez is 3V-ról üzemelt.

Végül az derült ki, hogy igazán nem lehet regenerálni, de rövidebb időre (1
hónap) feléled, illetve lehet olyan áramkört tervezni különösebb érintésvédelmi
probéma nélkül is, hogy sose fogyjon ki.

Ezek az omron számlálók már 10 év után valahogy lekonyulnak, és a régiekben nem
lehet az elemet cserélni. De ha úgy alakítottam volna ki, hogy a két nulla
csatlakozópont (set és reset) nullájából az egyiket elvágom, és bekötöm az elem
pluszra, és megoldom a táplálását, sohasem fogyott volna ki. De akkor még nem
gondoltam erre, ilyen időtávra.

Ma meg már olyat árulnak, amiben lehet cserélni az elemet, de elég macerás.
Lehet, hogy a továbbiakban ezeket is töltősre csinálom majd.
(amperóra-számlálóknál fordulnak elő, és franc gondolta, hogy tizenévig működnek
a cuccaim majd. Nemrég kellett javítanom egy olyat, amiről azt hittem, hogy
nemhogy a ketyere, de a cég sincs már meg. Hát megvolt mindkettő, és minden
ugyanúgy volt, ahogy a telepítésnél. A cég neve is ugyanaz volt, sőt, a javítást
is kifizették. :-) )