[Epitesz-barkacs] CO erzekelo

SZIGETI Szabolcs szigiszabolcs at gmail.com
2012. Okt. 26., P, 12:29:03 CEST

Hali!

Konkrétan az idézett Honeywell cuccon van mindenféle dátum, van egy
üzembehelyezési procedúra, és korrekt leirás is (magyarul is) és
terméktámogatás. Cserébe nem a legolcsóbb termék, az igaz. Egyébként a
közhiedelemmel ellentétben nem minden gyártó és kereskedő gondolja úgy,
hogy a legjobb üzleti modell a vevő át#szása.

Szabolcs