[Epitesz-barkacs] Li-ion

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 27., Szo, 20:20:49 CEST

Cser Tamas wrote:
> nekem is ez a gondom, viszont Hjózsi egyik ötlete
> megoldás lehet
>
> Józsi írta egyszer, hogy egy nagyon könnyű tirisztoros (? vagy
> valamilyen elektronikus) hegesztőtrafója van, az félvállra vehető,

Inverteres hegesztő, de hogy nekem ezzel kapcsolatban lett volna ötletem, hogy
akkus fúrót ezzel táplálni, hát azt kétlem. Ennél jóval egyszerűbb a hálózatról
menő fúrógép. :)

Viszont láttam olyan szerelőknél, akik állandóan kénytelenek ilyen akkus fúrókat
használni, egy olyan Li-akármi fúrót, ami mindenféle védelemmel is el volt
látva, és marha sokáig tudtak vele dolgozni. Jó drága kis masina volt, a súlyát
is éreztem, hogy nem 5 deka, de nagyon bírta a gyűrődést.

Szóval van ilyen, nem olcsó, de ha kell...