[Epitesz-barkacs] Li-ion

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Okt. 27., Szo, 21:48:05 CEST

annyira azért nem kell az a drága li-ionos ketyere, mert nekem sem,
(és szepygabinak sem) mert napi napi, és "nem megélhetési" csavarnyúzó
kell.

igazából az inverteres hegesztőberendezésedet a "könnyedség",
a válltáskáig a vékony kanócosság és csak onnan a vastag vezeték
ötlete adta,

én egy 12Voltos 20-110Wattos elektronikus halogénégőkhöz használt
trafóval a derékövemben 12Voltos csavarnyúzóval és erős világítással,
vagy 12Voltos forrasztópákával létra tetején megoldottam néhány dolgot