[Epitesz-barkacs] Li-ion

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Okt. 27., Szo, 22:01:54 CEST

Cser Tamas wrote:

> igazából az inverteres hegesztőberendezésedet a "könnyedség",
> a válltáskáig a vékony kanócosság és csak onnan a vastag vezeték
> ötlete adta,
>
> én egy 12Voltos 20-110Wattos elektronikus halogénégőkhöz használt
> trafóval a derékövemben 12Voltos csavarnyúzóval és erős világítással,
> vagy 12Voltos forrasztópákával létra tetején megoldottam néhány dolgot

Látom, szereted a különleges helyzeteket, megoldásokat.

Ha nekem kellene létrán vagy bárhol fúrnom, és nem volna akkus gép hozzá, tuti,
hogy felvinném a hosszabbítót, és meg is lenne oldva. Ha hegesztő, akkor is fel
kell vinni, de az inverterest csak akkor viszem fel, ha hegeszteni kell,
fúráshoz eszembe nem jutna. Sőt, lehet, hogy kicsinálná a gépet, mert ez kiad
üresben kb 80V-ot, onnantól a beállított áramkorlát van. Ez kicsi, ezért csak
80A-ig megy, de zárlatban 160A az áram. Teljesen alkalmatlan arra, hogy
fúrógépet vagy ilyesmit meghajtson, de borzasztó kényelmetlen is lenne.