[Epitesz-barkacs] Li-ion

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Okt. 27., Szo, 21:28:07 CEST

ezek az akkus csavarnyúzók tudják a jobbra-balra forgatást is, amit a
230Voltos barkács fúrógép ketyerék nem nagyon.

amit szepygab is írt, az azonnaliság hiányzik neki is, mert vannak olyan
esetek, hogy nem volna kedvem előtte 4órával elkezdeni az akkub at szogatást

szóval emiatt érheti meg farigcsálni, ha az embernek nincs li-ion akksisra
költeni valója