[Epitesz-barkacs] Li-ion

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2012. Okt. 27., Szo, 21:45:54 CEST

2012.10.27. 21:28 keltezéssel, Cser Tamas írta:
> ezek az akkus csavarnyúzók tudják a jobbra-balra forgatást is, amit a
> 230Voltos barkács fúrógép ketyerék nem nagyon.

Barmelyik 20 evnel fitalabb, akar teszkos 2ezer forintos is tud
forgasiranyt valtani manapsag. Igazabol szerintem az a kihivas,
hogy talalj a barkacsboltban nem forgasiranyvaltosat.

Szepygabnak:

Nekem a bosch IXO  li-ion akkuval van szerelve, egy ev alatt alig
veszitett a
toltesebol. (elrejtettem es kb egy evig nem talaltam, aztan lomtalanitaskor
talaltam meg az egyik salgopolc alatt)

> szóval emiatt érheti meg farigcsálni, ha az embernek nincs li-ion akksisra
> költeni valója

De mondom, nem farigcsalni kell akkor, hanem venni egy jo furot,
ami nem akkus.

Hogy csinalsz olyan tapot, ami akar csak 1-2 mp-ig is lenyom neked
50-60 ampert, amit egy ilyen aksis furo igenyel?