[Epitesz-barkacs] hosszú és vastag falátfúrás?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Sze. 7., P, 06:56:01 CEST

Cser Tamas wrote:
> 3db 16mm2 alukábelnek kellene átférnie rajta

Hát az nem 33-as lyuk, hanem 34,5-ös (elvileg), de ha még csőbe is rakod, még
több.
Szóval szerintem, ha ez az ábra, jó lenne oda az a 66-os lyuk.

Ha meg egyenként akarod, van 20-as fúróm is kisebb géppel.

> szivesen elkocognék a fúró+gépért ( nem kellene most

Ebben nem vagyok partner, odamegyek, kifúrom, az szóba jöhet.

> ha ezekkel a C sines régi sorkapcsokkal megoldom
> az elosztódobozokat, egy nagy kő is leesne,
> talán életem végéig megoldódna :-)

A C sín, ami van, az kb másfél méteres. Ha megmondod, mekkora sorkapcsok
kellenek (milyen kanócot akarsz belerakni), megkeresem a meglévő régi ilyeneket
is.