[Epitesz-barkacs] hosszú és vastag falátfúrás?

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Sze. 7., P, 01:54:29 CEST

3db 16mm2 alukábelnek kellene átférnie rajta

a villanyórától 30m-re lesz 25 - 32amperrel is terhelgetve
túlnyomóan kültéren,( az erkély alatt ) lesz végigvezetve, de
3m szakaszon beltéren (előtéren) haladna át, emiatt
kell összesen 3db lukon is átvezetnem

szivesen elkocognék a fúró+gépért ( nem kellene most
a fúróhegyet barkácsolnom :-) )  csak egyeztessünk
egy Neked megfelelő időpontot (magánban)

ha ezekkel a C sines régi sorkapcsokkal megoldom
az elosztódobozokat, egy nagy kő is leesne,
talán életem végéig megoldódna :-)