[Epitesz-barkacs] hosszú és vastag falátfúrás?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Sze. 7., P, 07:08:19 CEST

Ja, ha a 20-as fúrót választanád (külön dugdosnád át a kábeleket), akkor az a
megoldás, hogy eloször az említett toldott vídiával átfúrom, aztán kétoldalról a
20-assal megbovítem a keletkezett lyukakat, mert a 20-as asszem már nem éri át a
30 centit.

Bár szerintem ez már 3 lyuk esetén is, ha a lyukak között marad anyag, simán
lehet több, mint 50mm, szóval megintcsak aszondom, jobb lenne egy 66mm-es lyuk,
bele egy 2 collos (kívül kb 60mm-es) muanyag csodarab, és azon korrektül át
lehet dugni a 3 kábelt. Még az is megoldható így, hogy a csodarab kicsit ki van
peremezve némi melengetés által.