[Epitesz-barkacs] hosszú és vastag falátfúrás?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Sze. 10., H, 15:41:34 CEST

Cser Tamas wrote:

> a kanóc egyik oldalról 16mm2 alu, átmérő 5,1mm, a másik végébe
> 10-es érvéghüvelyes rézsodrat  az a méret, ami éppen még bele megy
>  " SAK10 " van rányomva
>
> ami aluminium sines, az alusínből művészet kibombázni,
> az aluba beleeszi magát, belemélyed a rugó
> én ezzel találkoztam

Az a gyanúm, hogy nem érdemes a c-sínnel vacakolni, ha ennyire zavaros a
helyzet.
Biztos nem ezer sorkapocsról van szó, szóval egy darab kalapsín, és a huzaloknak
megfelelő normális sorkapcsok, és a dolog meg van oldva.

Ez a c-sinesdi akkor lenne jó, ha kell sok kis sorkapocs, és van maradék C-sín
(ahogy nekem is van), meg egy csomó maradék hozzá való valamilyen sorkapocs, de
kell végbak is, különben vacak az egész.

Én asszem nem sorkapocsra fogom elhasználni a meglévő C-sínt, hanem ha kell
valami lapot merevíteni, arra pont jó lesz.

Kalapcsínhez meg kapható mindenféle sorkapocs, olyan is, amibe akár 95 mm2-es
kábelt is bele lehet rakni, de vannak még nagyobbak is, meg olyanok is, amikre
sarus kábel fogható fel. A 16-os már nem kicsi, arra célszerű oda való
sorkapcsot rakni.